12.11.2024, Favor Park Hotel та Онлайн

DIGITAL RETAIL FORUM 2024

Бізнес-форум про цифровізацію ритейлу та електронної комерції #drf2024

Digital Retail Forum 2024 - галузевий бізнес-форум про трансформацію роздрібної торгівлі, який об'єднає на одному майданчику учасників ринку ритейлу для обговорення змін, трендів ринку, цифрових технологій та інновацій.

З розвитком технологій і змінами в поведінці споживачів ритейл та електронна комерція постійно змушені адаптуватися. Цифровізація проникає в усі сфери бізнесу: від управління запасами й логістикою до взаємодії з клієнтами.

Автоматизація бізнес-процесів стає ключовим інструментом для підвищення ефективності та скорочення витрат. Сьогодні активно розвиваються доповнена реальність, безконтактні способи оплати, віртуальні платформи для навчання та тестування персоналу, рішення для управління віддаленими командами й магазинами, методи автоматизації збору й аналізу клієнтського досвіду, а також технології оцінки офлайн-аудиторії.

Проводячи Digital Retail Forum, ми ставимо за мету ознайомити учасників із глобальними технологічними рішеннями та трендами, дослідити досвід провідних українських ритейлерів, поділитися практичними аспектами впровадження ІТ-продуктів і створити ефективний майданчик для знайомств, обговорень та обміну досвідом.

Аудиторія

  • Ритейлери та E-Commerce майданчики (CIO, CTO, CDO, ІТ-директори, керівники з впровадження технологічних рішень, директори проектних офісів)

  • Розробники та інтегратори ІТ-рішень

  • Виробники і постачальники обладнання

  • Стартапи

Ключові теми і технології

  • Прогнозування попиту та ціноутворення

  • Управління асортиментом та мерчандайзингом

  • Управління фінансами, планування та бюджетування

  • Використання систем документообігу та автоматизація бізнес-процесів

  • Звітність та аналіз даних

  • Ланцюжки постачання і логістика

  • Технології автоматизації кур'єрської доставки

  • Управління життєвим циклом товару

  • Екосистема онлайн та офлайн оплат

  • Використання мобільних застосунків

  • Застосування Artificial Intelligence (AI) і Machine Learning (ML)

  • Mixed Reality Retail (AR/VR)

  • RFID, QR codes

  • Blockchain

  • Застосування чат-ботів та віртуальних асистентів

  • Кібербезпека: стандарти, основи та рекомендації

  • Міграція в хмару: масштабування без зайвих витрат

  • Big Data & Cloud Technologies

  • CRM та стратегії підвищення конверсії eCommerce

  • Social Media & Marketing platforms

Спікери

150+ делегатів

Форум об'єднає ритейлерів з усієї України

20+ спікерів

Розробники презентують останні інноваційні рішення, а ритейлери поділяться власним досвідом впровадження цих рішень

8 годин

Корисних доповідей, знайомств і спілкування

Партнери

Партнер

Партнер

Партнер з автоматизації

Партнер

Партнер

Партнер

Партнер

Партнер

Партнер

Програма

08:00-08:55

Реєстрація та ранкова кава


08:55-09:00

Відкриття форуму


09:00-09:15

Український ринок ритейлу: цифри і тренди

  • Огляд ринку ритейлу та його структури: цінові тенденції, ключові гравці, асортимент

  • Глобальні тенденції споживання та споживацькі настрої українців 2024

  • Виклики і тренди в ритейлі на найближчі роки

  • Технологічні тренди і цифровізація українського ритейлу

Андрій Мокряков, старший консультант компанії Pro-Consulting


09:15-09:40

Функціональність, інтеграція та масштабування: як сучасні рішення підтримують розвиток ритейлу

Андрій Понич, Business Analyst компанії Медіа Сервіс, члена Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу


09:40-09:55

Інтеграція Дії для пришвидшення обслуговування та автоматизації бізнес-процесів в ритейлі

Ірина Заболотна, керівниця команди впровадження Дії в Міністерстві цифрової трансформації України


09:55-10:15

Аналіз електронної торгівлі: дані, інструменти, тренди, інсайти

Алла Петриченко, засновниця української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express


10:15-10:35

Операційні дані на долоні: як перетворити сухі цифри на прибуток

Олена Дзюбан, Business Success Manager Datawiz.io


10:35-10:50

Впровадження програми лояльності з нуля: перші кроки та досвід box Маркет, Обжора і Ковбасна мережа

Дмитро Федорчук, CEO ABM Loyalty


10:50-11:15

Моя друга хмара – українська

Геннадій Карпов, CTO De Novo


11:15-11:35

Додаткові цифри - додаткові можливості

Кирило Ченкалов, співзасновник Logistics Solutions Center, директор з логістики мережі аптек Подорожник


11:35-12:10

Кава-брейк і нетворкінг


12:10-12:25

Енергетичний ритейл: як клієнтський досвід стає основою для нової екосистеми YASNO

  • Чи може цифровий клієнт мотивувати на зміну підходу до формування бізнес-процесів

  • Як діджиталізувати клієнтський досвід, якщо твій бізнес побудований на "аналоговості"

  • Що включає в себе екосистема неопостачальника та які її перспективи

Катерина Овсєєнко, CX Teamlead YASNO


12:25-12:45

Цифрова трансформація ритейлу: оцифрування товарів - шлях до точних даних та збільшення продажів

Анатолій Кулик, Key Account Manager Listex


12:45-13:10

Не тільки знижки та промо: Як супермаркети можуть заробляти більше з ШІ технологіями ціноутворення. Кейс мережі супермаркетів "Рукавичка" та Competera: виклики, рішення, впровадження

Сергій Мовчан, директор департаменту ІТ Рукавичка, Ольга Пашко, заступник комерційного директора, сухий стелаж Рукавичка та Максим Ніколайчук, Business Development Representative Competera


13:10-13:30

Цифровізація юридичних рішень як складова ефективного ритейлу

Дар'я Дашенкова, бізнес-партнерка з юридичних питань МХП


13:30-13:45

Концептуальність використання штучного інтелекту (ШІ) в роздрібній торгівлі

Ірина Кравець, експерт Комітету з питань розвитку сфери штучного інтелекту при Міністерстві Цифрової трансформації України, керуючий партнер CleverAgri


13:45-14:00

Екосистема онлайн та офлайн оплат

Олексій Миропольський, комерційний директор RozetkaPay


14:00-14:20

Рекламний мікс в онлайні - зростання продажів в офлайні. Як все обʼєднати та порахувати

  • Тренди ніші ювелірних виробів протягом 2023-2024 років

  • Виклики Pandora на українському ринку: від патернів поведінки споживачів до обмежень з боку головного офісу (високий попит на інші прикраси, неможливість змінювати креативи тощо)

  • Як шукали ефективний маркетинг-мікс, який закривав всі потреби Pandora (запуск медійних флайтів, тестування нових рекламних форматів, геймифікація в каналі retention тощо)

  • Як і навіщо відслідковували офлайн-конверсії

Валерія Русаненко, CMO Pandora в Україні, Наталія Коротченко, Team Lead відділу розвитку клієнтів Promodo


14:20-14:45

Популярні кейси використання AWS у ритейлі на базі ШІ

  • Персоналізація пропозицій

  • Чат-боти та віртуальні асистенти

  • Прогнозування попиту та оптимізація запасів

  • Захист від шахрайства

Володимир Григоренко, інженер-консультант з Amazon Web Services (AWS), SOFTPROM


14:45-15:15

Кава-брейк і нетворкінг


15:15-15:40

Retention-маркетинг для досягнення бізнес-цілей

Віталій Кондратюк, Head of Sales eSputnik та Сергій Дорошенко Retention Team Lead MAUDAU


15:40-15:55

Як AI та автоматизація допомагають залучати покупців з соціальних мереж

  • Еволюція реклами для ритейлу в Facebook та Instagram

  • Як продавати великий асортимент товарів через соціальні мережі з AI

  • Як привертати більше уваги на товарні оголошення

Данило Кандаков, засновник та CEO маркетингового агентства Turboweb


15:55-16:15

Як оцінити реальний вплив медійної реклами з Big Data

Вероніка Власова, Digital Project Manager newage та Поліна Андрейко, Digital Marketing Manager Silpo & Loko


16:15-16:35

Meta Catalog Sales як ключовий канал для Ecommerce

  • Огляд Catalog Sales

  • Кейси і факапи

  • Динамічний ретаргетинг як інструмент підвищення продажів

Юрій Пирч, засновник та директор К2-реклама інтернет-магазинів


16:35-16:50

Місце маркетингу в продуктовій компанії

Анна Щур, Head of Operation Marketing Prom


16:50-17:05

Хто створює тренди: цифровий ритейл чи цифровий покупець?

Микола Чумак, співзасновник та CEO IDNT


17:05-17:45

Дискусія: Стратегії розвитку ритейлера в реаліях сьогодення. Цифровізація бізнес-процесів як запорука ефективності

Питання:

  1. Як компанії вдалося адаптуватися до динамічних умов воєнного часу? Виклики та зроблені кроки

  2. Як вимірюєте успіх стратегії та які KPI використовуєте?

  3. Комунікація зі споживачами: як трансформувалася стратегія комунікації з клієнтами за останні роки

  4. Як оцінюєте рівень цифровізації компанії? Ключові впровадження за останні 2 роки

  5. Знижуємо вартість ІТ-впроваджень. Чим можна пожертвувати, а чим не варто?

  6. Як технології допомагають боротися з кадровим голодом?

  7. Які ключові вимоги до постачальників ІТ-рішень?

  8. Цифрові технології в ритейлі в найближчі 3-5 років? В які технології ритейл та e-commerce готові інвестувати вже зараз?

Модератор:

Микола Чумак, співзасновник та CEO IDNT

Учасники:


18:00

Завершення форуму

Формат

  • Виступи ключових спікерів та експертів

  • Презентації цифрових продуктів

  • Демонстрація кейсів з цифровізації галузі

  • Панельні дискусії

  • Нетворкінг та кава-брейки

  • Експо-зона ІТ-рішень

Реєстрація

ОФЛАЙН

4 000 грн

  • Участь та нетворкінг офлайн

  • Кава-брейки

  • Інформаційні матеріали від партнерів

  • Презентації спікерів

  • Відеозапис та фотозвіт форуму

*При реєстрації 2 і більше учасників, діють спеціальні ціни: 2 учасники - 6 400 грн, 3 учасники - 9 000 грн, 4 учасники - 11 200 грн, 5 учасників - 13 000 грн

ОНЛАЙН + ВІДЕОЗАПИС

2 500 грн

  • Участь онлайн

  • Презентації спікерів

  • Відеозапис форуму

*Оплата фіксованої суми 2 500 грн дає можливість отримати відеозапис форуму та взяти участь онлайн до 5 представникам від компанії

ПАРТНЕР

Можливість презентувати аудиторії рішення чи продукт: виступ-презентація, розміщення ролл-апа, розміщення стенда, роздаткові матеріали та інші маркетингові опції

МЕДІА-ПАРТНЕР

Надішліть заявку, якщо бажаєте стати інформаційним партнером форуму

*Для ЗМІ, профільних медіа-ресурсів, блогерів

Фото з Digital Retail & Ecommerce Forum 2023

Медіа-партнери

Facebook Event

Слідкуйте за сторінкою форуму у Facebook, аби бути в курсі всіх актуальних новин