Договір про надання послуг

Договір адресований невизначеному колу фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, які зацікавлені в отриманні інформаційно-консультаційних послуг на умовах, що зазначені нижче.

1. Визначення термінів

Терміни в цьому Договорі вживаються в такому значенні:

Акцепт – повне, безумовне та беззастережне прийняття пропозиції укласти Договір про надання інформаційно-консультаційних послуг шляхом вчинення відповідних дій.

Веб-сайт – сукупність даних, електронної (цифрової) інформації, інших об'єктів авторського права та (або) суміжних прав та ін., що пов'язані між собою і структуровані в межах адреси сайту https://digitalforum.pro.

Інформаційні матеріали – статті, матеріали/дослідження, рейтинги, фотографії, фонограми, відеограми, текстові, графічні, аудіовізуальні або будь-які інші результати роботи Виконавця та/або третіх осіб, що розміщені (доступні) на Веб-сайті.

Захід – форум, конференція, конгрес, виставка, бізнес-тур або інший захід ділового характеру, в рамках якого надаються інформаційно-консультаційні послуги.

Програма Заходу – етапи (інформаційні блоки) надання інформації з певної тематики.

Веб-сторінка Заходу – складова частина веб-сайту, що містить інформацію про порядок надання інформаційно-консультаційних послуг в рамках конкретного Заходу (зокрема, програма, формат, дата, місце і час надання послуг).

Виконавець – фізична особа-підприємець Олійник Сергій Миколайович (РНОКПП/ІПН 3257307496).

Постачальник – суб'єкт підприємницької діяльності, якого Виконавець має право залучати для надання послуг за цією Офертою. Найменування Постачальника вказується в рахунку, договорах або інших документах на оплату послуг.

Замовник – фізична особа та/або фізична особа-підприємець та/або юридична особа (від імені якого діє належним чином уповноважений представник), яка прийняла умови Оферти.

Оферта – пропозиція укласти цей Договір, текст якого опублікований у мережі Інтернет на сторінці https://digitalforum.pro/agreement.

Реєстраційні дані – персональна інформація, включаючи ім'я та прізвище, посаду, назву компанії, email, контактний номер телефону, а також будь-яка інша інформація, необхідна для надання послуг за Договором.

Сторони – Виконавець і Замовник.

Зазначені терміни мають однакове значення в однині та множині, а також як при вживанні з великої літери, так і з малої. Інші терміни, які використовуються в Договорі, визначаються відповідно до норм чинного законодавства України, а в разі відсутності визначення в законодавстві, мають загальновживане значення.

2. Предмет Договору

2.1. На умовах, визначених цією Офертою, між Виконавцем/Постачальником і Замовником укладається договір про надання послуг (далі - "Договір"), згідно з яким Виконавець зобов'язується надати інформаційно-консультаційні послуги, що передбачають участь в обраному Замовником Заході та/або придбання Замовником доступу до інформаційних матеріалів (текстового, графічного, аудіовізуального та ін.) (далі - "Послуги"), а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити ці послуги.

2.2. Порядок надання послуг (зміст, програма, місце, дата та час) визначається на Веб-сторінці Заходу чи Веб-сторінці продажу відповідних інформаційних матеріалів.

3. Порядок укладення та виконання Договору

3.1. Перед укладенням Договору Замовник повинен ознайомитися з Офертою і в разі незгоди з умовами не вчиняти дій, спрямованих на укладення Договору та його виконання.

3.2. Попередньою згодою з Офертою вважається здійснення Замовником реєстрації на Захід на Веб-сторінці Заходу та/або здійснення реєстрації на будь-якій іншій Веб-сторінці для придбання доступу до Інформаційних матеріалів із зазначенням наступних Реєстраційних даних: ім'я та прізвище, електронна пошта, номер телефону, посада, назва компанії, код ЄДРПОУ, поштова адреса.

3.3. Акцепт Оферти здійснюється шляхом внесення Замовником плати за передбачені Послуги.

3.4. Виконавець/Постачальник і Замовник, керуючись ст. 207, ч. 2 ст. 639, ст. 641, ст. 642 Цивільного кодексу України, погоджуються, що з моменту Акцепту Договір вважається укладеним у письмовій формі, без підписання письмового примірника.

4. Права та обов'язки сторін

4.1. Виконавець/Постачальник зобов'язується:

4.1.1. Надати Послуги відповідно до умов, зазначених у цій Оферті.

4.1.2. Повідомити Замовника про місце надання Послуг, а також про будь-які зміни в умовах організації процесу їх надання не пізніше, ніж за 1 (один) день до дати початку Заходу.

4.1.3. Забезпечити Замовника необхідними для участі у Заході матеріально-технічними засобами, якщо надання Послуг відбувається наживо, і даними для доступу до онлайн-ресурсів у разі надання Послуг в режимі онлайн.

4.1.4. При продажу інформаційних продуктів, що передбачають платний доступ до інформаційних матеріалів, надати Замовнику доступ до матеріалів в обсязі, в строк і на умовах, зазначених на Веб-сторінці продажу продукту.

4.2. Виконавець/Постачальник має право:

4.2.1. Самостійно визначати порядок організації процесу надання Послуг, в тому числі змінювати місце, дату і час їх надання в односторонньому порядку з обов'язковим повідомленням Замовника про такі зміни.

4.2.2. На свій розсуд залучати третіх осіб для виконання своїх зобов'язань.

4.2.3. Публікувати та розповсюджувати інформацію про хід, способи та результати надання Послуг.

4.2.4. Здійснювати аудіозапис, фото- і відеозйомку під час проведення Заходу та використовувати їх для будь-яких цілей.

4.2.5. Зупинити виконання зобов'язань, відмовитися від їх виконання частково або в повному обсязі у разі невиконання або неналежного виконання Замовником своїх зобов'язань.

4.3. Замовник зобов'язується:

4.3.1. Оплачувати Послуги відповідно до умов, визначених у цій Оферті.

4.3.2. Невідкладно повідомляти Виконавця/Постачальника про зміну своїх контактних даних. У разі невиконання цієї умови, всі пов'язані з цим ризики покладаються на Замовника, а Виконавець/Постачальник не несе відповідальності за неотримання Замовником інформації про Послуги, що надаються Виконавцем/Постачальником.

4.3.3. При нанесенні шкоди майну Виконавця/Постачальника, в тому числі третім особам, на користь яких укладено Договір, відшкодувати завдані збитки в повному обсязі.

4.3.4. Не передавати третім особам і не використовувати в комерційних цілях без дозволу Виконавця навчальні, методичні та інформаційні матеріали (в тому числі, але не виключно текстовий, графічний, аудіовізуальний та інший інформаційний матеріал, доступ до якого надається в рамках продажу інформаційних продуктів), які надаються Замовнику в ході виконання Договору і є об'єктами авторського права. Право на використання Інформаційних матеріалів обмежене використанням в особистих цілях без права будь-якої передачі третім особам.

4.3.5. Прийняти Послуги з дотриманням наступних правил:

  • не передавати свої права та обов'язки за Договором третім особам без попереднього узгодження з Виконавцем;

  • не допускається відвідування Заходу в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння;

  • обов'язковим є дотримання встановлених організаторами правил, розташованих в місці проведення Заходу і на Веб-сайті Виконавця;

  • у разі порушення встановлених правил і невиконання вимог Виконавця учасник Заходу буде змушений покинути Захід без відшкодування вартості участі в ньому.

4.4. Замовник має право:

4.4.1. Отримати Послуги на умовах, визначених цією Офертою.

4.4.2. Отримувати інформацію про Послуги, що надаються Виконавцем.

5. Вартість Послуг та порядок оплати

5.1. Вартість Послуг залежить від обраних Замовником інформаційних матеріалів та Заходу, кількості учасників і пакету участі в ньому та зазначається в рахунку на оплату.

5.2. Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу грошових коштів на банківський рахунок Виконавця/Постачальника.

5.3. Вартість Послуг може бути визначена в іноземній валюті. В такому випадку сума, що підлягає сплаті в гривневому еквіваленті, визначається за комерційним курсом відповідної валюти, зазначеним у виставленому Виконавцем/Постачальником рахунку на оплату.

5.4. Вартість Послуг може змінюватися в разі проведення спеціальних акцій, які передбачають надання знижок.

5.5. Замовник може здійснити оплату за Послуги наступними способами:

  • шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в рахунку на оплату;

  • через сервіс прийому онлайн-платежів або іншим способом за домовленістю з Виконавцем;

  • шляхом перерахунку коштів на картковий рахунок Виконавця, згідно з реквізитами, що надаються Виконавцем.

5.6. Замовник оплачує Послуги в розмірі 100% вартості Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати виставлення Виконавцем рахунку на оплату, але не пізніше ніж за 1 (один) банківський день до дати початку надання Послуг, якщо інше не погоджено Сторонами.

5.7. У разі здійснення Замовником оплати вартості Послуг частково, така оплата вважається завдатком.

5.8. При здійсненні Замовником оплати за Послуги через сервіс прийому онлайн-платежів вартість послуги визначається на Веб-сторінці оплати замовлення.

5.9. Послуги вважаються сплаченими Замовником з моменту отримання Виконавцем підтвердження з банку про надходження повної суми оплати на розрахунковий рахунок Виконавця. В окремих випадках, на розсуд Виконавця, підтвердженням факту оплати може бути:

  • копія платіжного доручення;

  • копія квитанції про оплату банку, через який здійснено оплату;

  • підтвердження транзакції через платіжну систему на користь Виконавця в разі здійснення Замовником оплати через сервіс прийому онлайн-платежів.

5.10. Умови повернення коштів, сплачених за Послуги, вказуються в розділі "Умови повернення коштів" на Веб-сайті Виконавця або фіксуються в договорах, угодах між Замовником та Виконавцем.

6. Порядок здачі-приймання Послуг

6.1. Якщо Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів з дати закінчення Заходу не надав Виконавцю мотивовану письмову відмову від прийняття Послуг, такі Послуги вважаються наданими належним чином у повному обсязі і прийнятими Замовником без зауважень.

6.2. Після надання послуг Виконавець/Постачальник може надати Замовнику, в тому числі на його вимогу, акт надання послуг (далі - "Акт"). У разі, якщо Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання послуг не надав Виконавцю/Постачальнику підписаний Акт або мотивовану відмову від його підписання, такий Акт вважається узгодженим (підписаним) Замовником, а Послуги - наданими належним чином.

6.3. Послуга, що передбачає платний доступ до інформаційних матеріалів, вважається наданою належним чином і в повному обсязі з моменту надання доступу Замовнику. Доступ до інформаційних матеріалів надається на електронну пошту Замовника, зазначену на Веб-сторінці при оформленні замовлення. Виконавець не несе відповідальності за наслідки введення Замовником неправильної електронної пошти.

7. Дія Оферти і Договору

7.1. Договір набуває чинності з моменту його публікації на сайті Виконавця та діє до моменту його відкликання Виконавцем.

7.2. Виконавець залишає за собою право вносити зміни в умови Оферти і/або відкликати Оферту в будь-який момент на свій розсуд. У разі внесення Виконавцем змін в Оферту, такі зміни вступають в силу з моменту розміщення зміненого тексту Оферти на сайті Виконавця, якщо інший строк набрання чинності змін не визначено додатково.

7.3. Акцепт Оферти Замовником створює Договір на умовах, визначених цією Офертою.

7.4. Договір набуває чинності з моменту Акцепту Оферти Замовником і діє:

  • до моменту виконання Сторонами зобов'язань за Договором, а саме - оплати Замовником вартості Послуг і надання Виконавцем Послуг у відповідному обсязі;

  • до моменту розірвання Договору.

7.5. Договір може бути достроково розірваний:

  • в будь-який час за взаємною згодою Сторін;

  • Виконавцем в односторонньому порядку у разі недотримання Замовником своїх зобов'язань за Договором, при цьому вартість Послуг не повертається;

  • Виконавцем в односторонньому порядку у разі скасування Заходу або в інших випадках з поверненням Замовнику вартості передплачених, але не наданих Послуг.

8. Відповідальність

8.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Виконавець і Замовник несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

8.2. Виконавець за жодних обставин не несе відповідальності за будь-які непрямі збитки Замовника, включаючи втрату прибутку, доходів або нездатність отримати очікуваний дохід, а також за будь-які інші подібні втрати.

8.3. Замовник погоджується з умовами Договору та з тим, що він не має права вимагати від Виконавця компенсації за моральний або матеріальний збиток чи шкоду, заподіяну Замовнику як під час дії Договору, так і після його закінчення.

8.4. Сторони вживають заходів до вирішення всіх суперечок і розбіжностей, що виникають із Договору або в зв'язку з його виконанням, шляхом переговорів. Термін розгляду претензії становить 30 (тридцять) днів з моменту її отримання Стороною.

8.5. У разі неможливості вирішення суперечок і розбіжностей шляхом переговорів, такі спори та розбіжності підлягають розгляду в суді за місцем знаходження Виконавця.

8.6. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання сталося внаслідок форс-мажорних обставин.

8.7. Форс-мажорними обставинами є непередбачені та невідворотні події, непідвладні Сторонам, які виникли після укладення Договору, включаючи, але не обмежуючись: пожежі, повені, землетруси, інші стихійні лиха, заборонні законодавчі акти влади, терористичні акти, за умови, що ці обставини перешкоджають виконанню зобов'язань за Договором.

8.8. Якщо форс-мажорні обставини виникли під час виконання Договору, термін виконання зобов'язань для Сторони, що зазнала впливу цих обставин, продовжується на час їх дії.

8.9. Сторона, що потрапила під дію форс-мажорних обставин, зобов'язана повідомити іншу Сторону про їх виникнення (або припинення) протягом 3 (трьох) робочих днів за допомогою телефонного зв'язку або електронною поштою. У подальшому вона повинна надати письмове документальне підтвердження (сертифікат) форс-мажорних обставин, видане Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими регіональними торгово-промисловими палатами України.

8.10. Якщо форс-мажорні обставини тривають понад один місяць, кожна Сторона має право розірвати Договір, повідомивши іншу Сторону письмово.

9. Інші умови

9.1. Погоджуючись з умовами цієї Оферти та приймаючи її шляхом Акцепту, Замовник засвідчує і гарантує Виконавцю/Постачальнику, що:

9.1.1. Вказав достовірні дані під час реєстрації на Захід чи замовленні доступу до інформаційних матеріалів, оформленні платіжних документів та оплаті Послуг.

9.1.2. Укладає Договір добровільно, при цьому:

  • повністю ознайомлений з умовами Оферти,

  • повністю розуміє предмет Договору (Оферти).

9.1.3. Має всі необхідні права та повноваження для укладення та виконання цього Договору.

9.2. Акцепт Оферти означає:

9.2.1. Надання учасниками Заходу повної згоди Виконавцю/Постачальнику (або залученим Виконавцем/Постачальником оператору, фотографу, менеджеру) на здійснення фото- і відеозйомки з їх участю.

9.2.2. Надання учасниками Заходу повної згоди Виконавцю/Постачальнику на використання їх фотографічного зображення, відео, коментарів та інформації про них у рекламних, інформаційних та інших матеріалах Виконавця, а також на публічний показ, відтворення та розповсюдження як на території України, так і за її межами.

9.2.3. Визнання виключних прав Виконавця на фотоматеріали та відеоматеріали за участю учасників Заходу, зокрема права на відтворення, копіювання, адаптацію, публічну демонстрацію, публічний показ, оприлюднення, поширення, відчуження, дублювання, озвучення або субтитрування, виготовлення фрагментів тощо.

9.2.4. Надання згоди Замовника на збір, обробку та зберігання наданих ним персональних даних; на використання персональних і статистичних даних, зібраних під час укладення та виконання Договору, а також на відправлення Замовнику інформації про Послуги та новини Виконавця і (або) його партнерів.

Виконавець/Постачальник інформує Замовника, що є власником персональних даних, зібраних у Замовника, і ці персональні дані можуть бути передані третім особам для виконання умов Договору, здійснення зобов'язань Виконавця, відповідно до податкового, статистичного та іншого законодавства України, а також з метою захисту законних прав і інтересів Виконавця.

9.3. У разі надання Замовником персональних даних третіх осіб, Замовник дає дозвіл на їх використання відповідно до умов цього Договору і гарантує отримання письмової згоди зазначених осіб на таке використання. Відповідальність за порушення цієї вимоги покладається на Замовника.

9.4. Замовник проінформований і згоден, що телефонні розмови з Виконавцем або його представником можуть бути записані з метою контролю якості роботи Виконавця чи його представника.

9.5. В разі збою, технічних несправностей, дій третіх осіб, таких як вірусна або хакерська атака, дані Замовника можуть стати доступними третім особам. Замовник усвідомлює це і зобов'язується не пред'являти вимог до Виконавця про відшкодування збитків (шкоди), що виникли внаслідок цього.

Документи, повідомлення, запити та вимоги вважаються поданими належним чином, якщо вони були відправлені засобами електронного, телефонного, факсимільного або поштового зв'язку або доставлені на підпис одержувачу. Письмові документи, відправлені факсом або електронною поштою, мають повну юридичну силу до моменту обміну оригіналами, погоджують права і обов'язки Сторін, можуть бути подані до суду як належні докази і не можуть бути заперечені Стороною, від імені якої вони були відправлені.

Виконавець:

Фізична особа-підприємець Олійник Сергій Миколайович

РНОКПП/ІПН: 3257307496

Контакти: +380979006327, info@digitalforum.pro