17.11.2023, Premier Hotel Rus
DIGITAL RETAIL & ECOMMERCE FORUM 2023
Бізнес-форум про цифровізацію ритейлу та електронної комерції #dref2023
Digital Retail & Ecommerce Forum - бізнес-захід для ІТ-директорів, директорів з цифрової трансформації, автоматизаторів, спеціалістів з інформаційної безпеки, директорів з логістики і управління запасами.
Сфери діяльності учасників: ритейл, складські господарства, логістика, електронна комерція, маркетплейси, інформаційні технології.
Традиційні бізнес-процеси трансформуються в цифрові, в результаті чого змінюється вся галузь ритейлу: асортимент товарів, рівень персоналізації з клієнтами, способи платежів та шляхи доставки товарів. Останніми роками у сфері роздрібної торгівлі відбувається справжня революція: онлайн-продажі займають дедалі більшу частку торговельного обороту, змушуючи ритейлерів не лише змінювати бізнес-моделі і підходи, але й переформатовувати структуру власної чи орендованої складської нерухомості.
В рамках форуму обговоримо ключові аспекти цифрової трансформації ритейлу, цілі та показники ефективності діджиталізації торгівлі; розглянемо особливості транспортної логістики та доставки замовлень; послухаємо кейси успішних компаній щодо реалізації різноманітних платіжних інструментів, ідентифікації клієнтів, протидії фроду та інших аспектів ecommerce; познайомимося з ефективними технологіями для управління асортиментом складу, клієнтською базою та інформаційною безпекою.
На форум запрошуються постачальники ІТ-рішень для сфери торгівлі та електронної комерції, представники торговельних мереж і маркетплейсів, представники компаній, що працюють у сферах дистрибуції, логістики та виробництва товарів.
Спікери
-
Андрій Мокряков
Старший консультант Pro-Consulting
-
Макс Ніколайчук
Business Development Representative Competera
-
Андрій Янбухтін
Head of the Laboratory for Artificial Intelligence and Innovation Temabit (Fozzy Group)
-
Любомир Дорошенко
Директор департаменту по роботі з клієнтами та партнерами GigaCloud
-
Ігор Бойко
Комерційний директор UMT
-
Микола Чумак
Співзасновник та CEO IDNT
-
В’ячеслав Шевчук
CIO БРСМ-Нафта
-
-
Василь Гриб
Начальник відділу технічної підтримки продажів Фокстрот
-
Ірина Гнутова
HRD АГРОМАТ
-
Олексій Петров
Deputy HRD АГРОМАТ
-
Владислав Зеленко
Head of Digital Marketing e-commerce VARUS.UA
-
Артем Полежаєв
Керівник відділу активних продажів eSputnik
-
Іван Чивкін
Директор з операцій та розвитку Антошка
-
Олексій Миропольський
Комерційний директор RozetkaPay
-
Костянтин Досвід
Комерційний директор MebelOK.ua
-
Наталія Хомік
Директор з маркетингу Територія мінімальних цін
-
Денис Студенніков
СОО Турум-бурум
Партнери
Партнер
Партнер
Консалтинговий партнер
HR-партнер
Партнер
Партнер
Партнер
Програма
09:00-09:50
Реєстрація та ранкова кава
09:50-10:00
Відкриття форуму
10:00-10:20
Український ринок ритейлу: цифри і тренди
Загальна ситуація на ринку ритейлу та його структура: цінові тенденції, ключові гравці, асортимент
Глобальні тенденції споживання та споживацькі настрої українців
Виклики і тренди в ритейлі на найближчі роки
Технологічні тренди і цифровізація українського ритейлу
Андрій Мокряков, старший консультант Pro-Consulting
10:20-10:40
Ціноутворення. Наша ера. Шлях ритейлера до цінової досконалості: встановити оптимальну ціну та забезпечити швидку реакцію на конкурентне середовище
Макс Ніколайчук, Business Development Representative Competera
10:40-11:00
Практичні кейси використання штучного інтелекту в ритейлі
R&D як інструмент майбутнього
Проект KISSA (Key Intellectual Silpo System Assistant)
Симбіотичний зв'язок нейромереж
Інші кейси зі штучним інтелектом
Андрій Янбухтін, Head of the Laboratory for Artificial Intelligence and Innovation Temabit (Fozzy Group)
11:00-11:20
Хмара для ритейлу: інструмент доступності та гнучкості бізнесу
Любомир Дорошенко, директор департаменту по роботі з клієнтами та партнерами GigaCloud
11:20-11:40
Як цифровізація транспортної логістики допомагає створити вирішальну конкурентну перевагу в ритейлі?
Чому старих інструментів для управління транспортною логістикою вже недостатньо
Як покращити рівень клієнтського сервісу за рахунок цифровізації доставки
Як посилити безпеку вантажу за допомогою IoT датчиків на транспорті
Успішні кейси впровадження цифрових технологій для управління транспортною логістикою
Як все це допомагає посилити чи створити вирішальну конкуренту перевагу в ритейлі
Ігор Бойко, комерційний директор UMT
11:40-12:00
Цифровий досвід чи цифровізація досвіду в ритейлі?
Покупки в інтернет-магазинах та на маркетплейсах - базовий сценарій українського споживача
Чому люди все ще відвідують фізичні магазини?
Як розуміння омніканального досвіду клієнтів може допомогти продавати більше?
Микола Чумак, співзасновник та CEO IDNT
12:00-12:40
Кава-брейк і нетворкінг
12:40-13:00
Діджиталізація внутрішніх процесів за допомогою мобільного застосунку
В’ячеслав Шевчук, CIO БРСМ-Нафта
13:00-13:20
Як ритейлеру повністю перейти на програмні РРО та заощадити 10 млн гривень? Кейс Фокстрот
Програма що замінює РРО, принтер і навіть папір
Технології автоматизації кур'єрської доставки
Інтеграція ПРРО з сервісами логістичних операторів для eCom
Андрій Сухов, Co-founder Checkbox, Co-founder Navkolo
Василь Гриб, начальник відділу технічної підтримки продажів Фокстрот
13:20-13:40
AI у ритейлі: Чи готові ми до майбутнього?
Міфи vs. Реальність AI: не чекати від AI занадто багато або навпаки - замало
AI в дії: Як ми використовуємо інтелектуальні системи для покращення нашої роботи
Інструменти AI, які стали нашими помічниками
П'ять викликів у взаємодії з AI: як ми подружились зі штучним інтелектом
Погляд у майбутнє: як AI може трансформувати ритейл
Ірина Гнутова, HRD АГРОМАТ
Олексій Петров, Deputy HRD АГРОМАТ
13:40-14:00
Як VARUS.UA став сервісом усвідомлених покупок
Який сьогодні e-commerce?
Доставка як основа бізнес-моделі
Ключові атрибути сервісу усвідомлених покупок
Владислав Зеленко, Head of Digital Marketing e-commerce VARUS.UA
14:00-14:20
E-commerce Benchmarks: інсайти поведінки покупців і стратегій комунікації під час війни
Динаміка відновлення онлайн-торгівлі в Україні
Порівняння показників у різних індустріях
Як змінилася поведінка клієнтів та комунікації з ними
Тренди, які будуть з нами у 2024 році
Артем Полежаєв, керівник відділу активних продажів eSputnik
14:20-15:00
Кава-брейк і нетворкінг
15:00-15:20
Досвід мережі Антошка з автоматизації бізнес-процесів та їх результати: облік робочого часу працівників, електронні чеки, онлайн адміністратори перукарень
Іван Чивкін, директор з операцій та розвитку Антошка
15:20-15:40
Чому гнучкість must have для платіжного рішення? Кейси Vodafone Україна та Rozetka
Олексій Миропольський, комерційний директор RozetkaPay
15:40-16:00
Автоматизація як етап еволюції. Типові складнощі під час автоматизації e-commerce проєктів
Критерії вибору CRM+ERP систем
Типові помилки в процесі автоматизації e-commerce
Глибока аналітика, наступний етап еволюції
Костянтин Досвід, комерційний директор MebelOK.ua
16:00-16:20
Фішки CRM-маркетингу, що збільшують продажі. Кейс Територія мінімальних цін
Наталія Хомік, директор з маркетингу Територія мінімальних цін
16:20-16:40
Успішні стратегії підвищення конверсії eCommerce проєкту. Демонстрація кейсів
Чому позитивний досвід користувача є стратегічним активом для eCommerce
Як відслідкувати та оцифрувати шляхи користувачів на сайті
Як на основі отриманих результатів побудувати ефективну стратегію підвищення конверсії онлайн-проєкту завдяки UX/UI змінам
Денис Студенніков, СОО Турум-бурум
17:00
Завершення форуму
Фотозвіт
Медіа-партнери
Facebook Event
Слідкуйте за сторінкою форуму у Facebook, аби бути в курсі всіх актуальних новин
Локація
Premier Hotel Rus, секція G
вул. Госпітальна, 4, м. Київ
Контакти
+380979006327 (Viber, WhatsApp, Telegram)
info@digitalforum.pro